Privind cele doua imagini mi-a venit un gand. Cred ca simetria lor a fost cea care mi-a dat sentimentul de familiaritate. N-am fost in Tibet, insa ornamente am vazut peste tot: pe camasi, pe palarii, pe haine, pe fuste, pe batiste, pe case, pe usi, pe sicrie, pe mancare, pe hartia igienica, pe masini de curse pe corpuri umane, pe ...
De multe ori ornamentele sunt simetrice sau cel putin dau impresia; uneori au o semnificatie aparte; unele se gasesc numai pe anumite suporturi; unele denota o lucratura aproape exagerat de migaloasa.
Intr-un fel mi se pare ca ornamentele au o poveste, un loc. Mai mult au in spate oameni care le-au gandit, le-au facut, le-au cumparat, le-au asezat, le privesc cu regularitate.
Oare ce poveste au aceste ornamente?
Daca imi este ingaduit, departe de a fi un sfat, mai curand o idee purtata de gandul care m-a facut sa scriu: cum ar iesi un proiect cu ornamentul drept subiect fotografic?
Un comentariu:
Privind cele doua imagini mi-a venit un gand. Cred ca simetria lor a fost cea care mi-a dat sentimentul de familiaritate. N-am fost in Tibet, insa ornamente am vazut peste tot: pe camasi, pe palarii, pe haine, pe fuste, pe batiste, pe case, pe usi, pe sicrie, pe mancare, pe hartia igienica, pe masini de curse pe corpuri umane, pe ...
De multe ori ornamentele sunt simetrice sau cel putin dau impresia; uneori au o semnificatie aparte; unele se gasesc numai pe anumite suporturi; unele denota o lucratura aproape exagerat de migaloasa.
Intr-un fel mi se pare ca ornamentele au o poveste, un loc. Mai mult au in spate oameni care le-au gandit, le-au facut, le-au cumparat, le-au asezat, le privesc cu regularitate.
Oare ce poveste au aceste ornamente?
Daca imi este ingaduit, departe de a fi un sfat, mai curand o idee purtata de gandul care m-a facut sa scriu: cum ar iesi un proiect cu ornamentul drept subiect fotografic?
cu bine
Trimiteți un comentariu